Panud-Saya JB

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Panud Mattison - 9 juni 2011 20:38

HEJ!


Idag var då avslutning på Idbynskola =) ,, Dansen gick super bra !~ Fick en ros av Roger, och massor med kramar av frökanar >.<;.. Julia , Mathilda, Vilma och Linn, dom sjunger som e ängel! så vacker var det .. Tjejerna var super fina ,, fina klänningar =]] , , .. Jag kommer att sakna många där på Idbynskolan -..-\

Det känns inte att det är sommarlov i morgon (?) ,, tiden går fort,, :/

hann inte säga till ....... " att jag älskar han "

äächh ,,,!! glömde min Mobil .. den är med Bea H ='= Jaah, i morgon ska man sova länge, sen bada .. hitta på bus :P >__>

#EVA# som är min lärare ,, Hon är en super snäll fröken, hon är vacker , underbar och super skön ^^- Jag vill Tacka hon så jätte mke ,, för allting =D

jag älskar dig fett mkt<3


#MINA VÄNNER#

Mina underbara super snälla vänner som jag har! :)

Tack för allt, ni är super snälla allihop ' Ni hjälpa mig när jag behöver det, ni är alltid hjälpsamt :] 

Jag älskar er fett mkt<3 



Jag önskar er lycka till med livet :)<3


GLAD SOMMAR !!!<33 >.<!


Humör:  .. sakna dig W . >//<



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej. Jag är en tjej som heter Panudsaya men blir kallas för Panud :) Jag är från Thailand kom till Sverige när jag var 9 år. och nu är jag 13 år :) Jag älskar att blogga, och älskar Justin Bieber

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards