Panud-Saya JB

Direktlänk till inlägg 6 juni 2011

trevligt!:)

Av Panud Mattison - 6 juni 2011 16:53

 Hejhej.


 Jag var på marknaden idag :D jätte kul#,,  Jag skulle åka Helikopten - -' men ,,, ächhh.. skitsamma-!  Jag köpte 2 stora klubba >.< väldigt goda ;]] ' efter jag kommit hem då åt jag grill-buffe .. eller  vad det kallas -__-;, efter det gick jag o Mon som är min lillebror, mamma, pappa och morfar ner till sjön o badade ' (>.<) Väldigt kallt buuuhhuuu =,,=


Idag mår jag sådär .. för är lite förkyld DDDX


Humör:  hihihi ,,

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Panud Mattison - 12 juni 2011 02:12

HEJO !   Just nu ligger jag i sängen med två tjejer (vänner) Alva och Tanja ^^~ Kom hem från brölopen när klockan var vid 23 .. och nu är klockan 02.21 är ganska trött från brölopet ' Bea H var tråkigt ,, jag hade typ klack-skor på mig ,, ...

Av Panud Mattison - 10 juni 2011 22:53

Hej!   Vad gör alla ?, det var super varmt idag T^T och strömavbrot #gaaah# Var ute o spela Badminton med min lillebror i 4 timmar / + Sen gick vi ner till sjön o badade ;   Jaa, i morgon är mammas o pappas bröllop ; jag och Bea H ska kan...

Av Panud Mattison - 9 juni 2011 20:38

HEJ!   Idag var då avslutning på Idbynskola =) ,, Dansen gick super bra !~ Fick en ros av Roger, och massor med kramar av frökanar >.<;.. Julia , Mathilda, Vilma och Linn, dom sjunger som e ängel! så vacker var det .. Tjejerna var super fin...

Av Panud Mattison - 8 juni 2011 14:56

 Hejsan!   Här sitter jag o äta flingor :) götti götii ^^ , Idag var en jätte bra dag >.< Jag fick en present av Eva :D Det var en tavla *liten* ;) Den är super fin :) och idag kom mamma o pappa in i klassrummet och gede Eva 2paket som är...

Av Panud Mattison - 7 juni 2011 16:22


    Bilden togs för 1 år sedan !:P

Presentation


Hej. Jag är en tjej som heter Panudsaya men blir kallas för Panud :) Jag är från Thailand kom till Sverige när jag var 9 år. och nu är jag 13 år :) Jag älskar att blogga, och älskar Justin Bieber

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards